Zapraszamy na krótką rozmowę z Janem Ługowskim, kierownikiem Działu Serwisu. Pan Jan pracuje w naszej firmie od 8 lat. Co do tej pory zaobserwował?
Czym się Pan zajmuje?
Zajmuję się utrzymaniem ruchu oraz rozwiązywaniem problemów pierwszej potrzeby dla kontrahentów. Zajmuję się także usuwaniem usterek gwarancyjnych. Obsługujemy między innymi Swiss Krono, Norda, AB Foods czy Alumetal.
Czym wyróżnia się Mazel?
Przede wszystkim kompetencjami. Ludzie, którzy idą w teren, mają ponadprzeciętną wiedzą. Nasi pracownicy są zweryfikowani, mają predyspozycje do pracy tutaj.
Jak duży jest Wasz dział?
Dział jest dosyć mały – jestem ja, kierownik, pracuję w branży już 43 lata. Mam do pomocy dwóch zastępców. W samym dziale pracuje 12 osób. Ciągle szukamy kogoś, kto chciałby do nas dołączyć i wesprzeć nas swoim doświadczeniem i ciężką pracą. Szukamy ludzi do działu serwisu, chcemy żeby się powiększał.
Co przydaje się w Waszej pracy?
Pracuję w Mazelu od 8 lat i na razie udaje się kontynuować to, co rozpocząłem. W mojej pracy ważna jest też sztuka negocjacji – kontrahenci chcą usługi na najwyższym poziomie, ale w najniższej cenie. Trzeba znaleźć złoty środek. Właśnie dlatego ważny jest kontakt z ludźmi w każdej firmie i to, jakich ludzi wyślemy na rozmowy. To istotne, żeby nasi pracownicy, w szczególności brygadziści, mieli kompetencje na naprawdę wysokim poziomie. W przypadku gdybym ja nie mógł zająć się sprawą, potrzebuję zastępcy – dlatego właśnie wśród pracowników liczy się umiejętność rozmowy, komunikacji i szybkość podejmowania decyzji. Ważne jest też racjonalne i szybkie myślenie w sprawach kryzysowych. Jeśli zabraknie napięcia, coś nieoczekiwanego się stanie, musimy być do dyspozycji.